In deze eerste aflevering van Gedachten Onderweg neem ik je mee in een gedachte die de laatste tijd steeds terugkomt:
“Als ik de weg zie… dan ga ik wel.”
Ik ben benieuwd: herken jij dat ook?
Dat dingen vaak pas beginnen te bewegen wanneer je weer ergens enthousiasme, richting of energie voelt?
Laat gerust een reactie achter.
Ik lees alles ❤️
With love,
Marian
PS: De komende tijd wil ik hier meer delen over:
identiteit,
energie,
persoonlijke groei,
zichtbaarheid,
hooggevoeligheid,
ondernemen
en gedachten die je misschien weer even anders naar jezelf laten kijken.
Waarschijnlijk ook gesprekken met mensen die hun leven compleet hebben omgegooid.
Ik ben benieuwd wat er onderweg allemaal gaat ontstaan 💖





