Soms verlies je na teleurstellingen niet alleen het vertrouwen in anderen
maar ook een stukje vertrouwen in jezelf.
Omdat je jezelf gaat afvragen:
“Waarom voelde ik dit niet eerder?”
“Waarom liet ik dit toe?”
“Waarom praatte ik mijn gevoel weg?”
In deze aflevering van Gedachten Onderweg deel ik mijn gedachten over vertrouwen, intuïtie, energie en jezelf serieus nemen.
In deze aflevering:
waarom we signalen vaak wegpraten
het verschil tussen angst, intuïtie en overdenken
waarom sommige mensen onrust geven
hoe je jezelf minder kwijt kunt raken in anderen
en waarom vertrouwen soms begint bij jezelf weer serieus nemen
🎧 Luister lekker tijdens een wandeling, onderweg of op een rustig moment voor jezelf.
💫 Wil je hier dieper in duiken?
In mijn membership deel ik extra podcasts, audio’s, visualisaties en verdieping rondom identiteit, energie, grenzen, zelfbeeld en vertrouwen.
Wanneer voelde jij eigenlijk al iets maar praatte je jezelf eruit?
Ik lees heel graag hoe jij dit ziet.
Dankjewel dat je met me meeliep weer even in deze gedachten onderweg.





